مشاوره کاربردی در تبلیغات

  • خانه
  • Blog
  • مشاوره کاربردی در تبلیغات
Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
مشاوره کاربردی در تبلیغات

با سلام خدمت همراهان همیشگی وایو مگ . امروز میخواهیم در رابطه با مشاوره تبلیغاتی و کاربرد آن چند سطری توضیح بدیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید .

مشاوره تبلیغاتی چیست؟

مشاوره تبلیغاتی همان اطلاعاتیست که گروه مشاوران بعد از تحقیق و بررسی کسب و کار شما در اختیارتان قرار میدهند. این اطلاعات همراه با راه کار های است که می تواند شما را در مدیریت مشتریانتان و جلب رظایتمندی آنها یاری کند. همچنین با شناخت بازار هدف میتواند در جلب مشتری جدید و بالا بردن تقاضا ، باعث افزایش درآمد و پایین آمدن هزینه های اولیه گردد.

ویژگی های یک مشاور خوب :

یک مشاوره ی خوب نسبت به توان مالی و بودجه ی اختصاص یافته به بخش تبلیغات بهترین و خلاقانه ترین روش ها را در اختیار شما قرار میدهد. یک مشاور آگاه میداند که همیشه گران ترین ایده ها بهترین ها نیستند و با استفاده از رسانه ها و شیوه های مختلف میتوان تبلیغاتی مقرون به صرفه با بازدهی بالا داشت. البته این به این معنا نیست که یک گروه تبلیغاتی موظف به تولیدات ارزان است. باید ایده ها مناسب با اندازه های برند باشد. مثلا یک تولیدی کوچک توان کمتری نسبت به یک کارخانه را دارد. و تولیداتش کم تر از آن نیست که بتواند هزینه های پخش تبلیغات در تلوزیون را داشته باشد.


” حال بیایید فکر کنیم طرف قرارداد ما در زمینه ی گردشگری فعالیت میکند.
از او خواهیم پرسید ، در کدام زمینه ها فعال است؟ توریست غذایی؟ اکو توریست؟ علاقه مندان به آثار باستانی؟ ماجراجویی؟ یا پزشکی؟ “
آیا علاقه مندان به تشک های نرم و راحت مشتری او هستند یا ماجرا جویانی که شب و روزشان را در طبیعت وحشی میگذرانند. آیا موزه گردی و پارک های زیبا را می پسندند یا تجربه ی زندگی در روستا و شناخت آداب و فرهنگ را؟ معیار غذای خوب را در ستاره های رستوران ها میبینند یا دنبال طعم های بومی هستند. و صدها سوال که میتواند راه را برای مشاوره ای درست به ما نشان دهد.


همیشه تعدادی از جواب ها را خود صاحب برند به ما خواهد داد! اما همه را نمیداند.
ما با تحقیق بر روی اقلیم، مشتریان سابق، پتانسیل های شرکت ، منطقه و آثار باستانی ، مناظر طبیعی و… میتوانیم اطلاعات کاملی به دست آوریم، تا از مجموع تحقیقات یک پکیج یا کمپین مناسب برای ارائه خلق کنیم.
یادمان باشد در تبلیغات نمیتوان برای همه یک نسخه تجویز کرد. هر شغل ، گروه ، سازمان یا برندی خط مشی و سلیقه ای مختص به خود دارد که باید به آن احترام گذاشت.

امید واریم این مقاله برای شما دوستان کاربردی و مفید واقع شده باشد. لطفا نظرات و انتقادات خود را برای تیم وایو مگ به اشتراک بگذارید ، تا بتوانیم بهترین و کاربردی ترین مقاله ها و آموزشات را برای شما عزیزان و همراهان تولید کنیم.

1 Comment

  1. مقاله خوبی بود .. اکثر مقاله ها طولانی و حوصله سر بر هستش .
    این مقاله کاملا کوتاه و موثر بود ممنون از تیم خوبتون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *